Back

Általános Szerződési Feltételek


Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető),
kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar
nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási
folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken
rendelkezésére állunk.


Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https:// www.suliskepek.hu, https://www.suliskepek.hu és
aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.


Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: www.suliskepek.hu
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen
használt elektronikus levelezési címe: rendeles@suliskepek.hu
Nyilvántartási száma: 57001423
Adószáma: 58657364-2-42
Statisztikai számjel: 58657364-7420-231-01
Székhelye: MAGYARORSZÁG, 1173 BUDAPEST, BORSÓ UTCA 12-32. lp.: H em.: Fsz.ajtó: 1.


A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Üzemeltető: BlazeArts Kft.
Székhelye: 1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 39., Magyarország Adószám: 12539833-2-43; HU12539833


Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a
magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
(„Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön
kikötés nélkül is irányadók.


A jelen Szabályzat 2019. szeptember 25. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban
marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó
körülmények: szállítási költség változása, jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos
változások). A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a
weboldalon közzéteszi – mely idő alatt a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt
felmondani. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal
használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon
megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon
megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és
értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan
megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem
tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A webshopban részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A
termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.


Vásárlás
Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett
Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során
megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis.
Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi
igénybe szolgáltatásait.


Rendelés menete
Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást
Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár
tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „még tovább
vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék
darabszámát. A „törlés – ” a kosár törlése” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a
„frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.
Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során
megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis.
Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi
igénybe szolgáltatásait.
Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni
megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is
küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza
tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség
van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni
kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be
tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot.
Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „a kosár törlése” „törlés” gombra
kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését után visszaigazolást kap. Amennyiben e
visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő
elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az
ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása
akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára
hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem
érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához
tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata
visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet.


Fizetési módok:
Fizetés utánvétellel az iskolában.

Hibás teljesítés
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy
jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a
hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a
kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.
Panaszkezelés rendje (fogyasztónak minősülő felhasználók esetén)
Suliskepek.hu célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes
megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a
szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy
levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz
kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról
és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati
példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító
álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi
a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Powered by WordPress